תזונה ודיאטה - מה נשים צריכות אז מה הכי חשוב לנשים בכל עשור אתר נשים s
חברה הרשמה לאתר
היום באתר 27/09/2020
אימייל
סיסמא
פורטל נשים - iWomen
יצירת קשר    |   
דף הבית > תזונה ודיאטה > מה נשים צריכות? אז מה הכי חשוב לנשים בכל עשור?
  כתבות אחרונות
ספר לתזונה בריאה, ספר לתזונה בריאה, "פשוט משפחה בריאה", מאת רחלי בהרל

הצעה לתזונה בריאה ותפריט לאורח חיים בריא הצעה לתזונה בריאה ותפריט לאורח חיים בריא

המלצת הרבלייף: המלצת הרבלייף: "אחד פלוס אחד שווה שלושה"

טבעונות – לא בהכרח בריא יותר טבעונות – לא בהכרח בריא יותר

מתוק מתוק הוא טעם החיים - האם יש תחליף בריא לסוכר? מתוק מתוק הוא טעם החיים - האם יש תחליף בריא לסוכר?

תזונה וסוכרת תזונה וסוכרת

10 צעדים בדרך למשקל המיוחל 10 צעדים בדרך למשקל המיוחל

שבעת המינים - יתרונות תזונתיים בסלסלה אחת שבעת המינים - יתרונות תזונתיים בסלסלה אחת

יום כיפור – משמעות לצום בריא ועוזר למשקל יום כיפור – משמעות לצום בריא ועוזר למשקל

קניות חובה לשנה החדשה – תתחדשו

לרגל ראש השנה רשת לרגל ראש השנה רשת "ניצת הדובדבן" מציגה את דבשה

קנה מה שאין אל תקנה מה שיש קנה מה שאין אל תקנה מה שיש

אחרי פורים – לפני הפסח - הזמן לפצוח בדיאטה! אחרי פורים – לפני הפסח - הזמן לפצוח בדיאטה!

לא מוותרים על הסופגניות והלביבות, אבל.. באנו קלוריות לגרש!! לא מוותרים על הסופגניות והלביבות, אבל.. באנו קלוריות לגרש!!

דגים טובים ללב, תשאלו את האסקימוסים... דגים טובים ללב, תשאלו את האסקימוסים...

פטריות! פטריות! ופטריות... פטריות! פטריות! ופטריות...

כנס ה-Superfoods הראשון בישראל יתקיים ב-21.11 בתיאטרון גבעתיים כנס ה-Superfoods הראשון בישראל יתקיים ב-21.11 בתיאטרון גבעתיים

שבעת המינים בהם התברכה הארץ שבעת המינים בהם התברכה הארץ

צום יום הכיפורים - כיצד נעבור אותו בשלום?? צום יום הכיפורים - כיצד נעבור אותו בשלום??

חגי תשרי - כמה בריאות מגיע לנו? חגי תשרי - כמה בריאות מגיע לנו?

תזונה ללא גלוטן? זה יופי! אבל מה אוכלים?

כולנו זקוקים לנחמה - אכילה מנחמת כולנו זקוקים לנחמה - אכילה מנחמת

נשנושי ברנפלקס - חדשנות נוספת מבית יוניליבר נשנושי ברנפלקס - חדשנות נוספת מבית יוניליבר

דיאטת דש מגיעה לישראל דיאטת דש מגיעה לישראל

הילטון תל-אביב משתף פעולה עם התזונאית, אולגה רז הילטון תל-אביב משתף פעולה עם התזונאית, אולגה רז

ברזל, פופאי ומיתוסים נוספים ברזל, פופאי ומיתוסים נוספים

פסח משמין ולא בריא? לא כמו שחשבת! פסח משמין ולא בריא? לא כמו שחשבת!

דיאטה לקראת אירועים דיאטה לקראת אירועים

10 סיבות לאכול יוגורט: 10 סיבות לאכול יוגורט:

מוצר חדש ומהפכני לשמירה ובקרת משקל מבית סאנריידר מוצר חדש ומהפכני לשמירה ובקרת משקל מבית סאנריידר

ד ד"ר דניאל שוהם על הרזייה בחורף

10 דברים שכדאי לדעת על חמוציות 10 דברים שכדאי לדעת על חמוציות

"סיפור בריא" - ספר בישול ייחודי

"דיאטה סקסית משגעת" - רב המכר של כריס קאר בישראל!

"טעים ללא גלוטן" - אפשר גם בורקס, פיתה וג'חנון

שומרים על הבריאות בעזרת ירקות ירוקים ועשבי תיבול שומרים על הבריאות בעזרת ירקות ירוקים ועשבי תיבול

'נוברטיס קונסיומר ישראל' משיקה אריזה מוקטנת של בנפייבר 'נוברטיס קונסיומר ישראל' משיקה אריזה מוקטנת של בנפייבר

"שביל החלב"

איך לאכול נכון בחג הפסח איך לאכול נכון בחג הפסח

דיאטה בחורף - כיצד מקפידים ? דיאטה בחורף - כיצד מקפידים ?

בואו נתמסר להמון קינמון בואו נתמסר להמון קינמון

דיאטה ותזונה מגדרית דיאטה ותזונה מגדרית

מה אתן יודעות על מה אתן יודעות על "מזונות על" ?

מה מומלץ לאכול לפני ואחרי האימון מה מומלץ לאכול לפני ואחרי האימון

חלב מלא מדוע? חלב מלא מדוע?

כל מה שרצית לדעת על הדובדבן ולא העזת לשאול כל מה שרצית לדעת על הדובדבן ולא העזת לשאול

טיפים של תזונה נכונה לקראת החזרה לבית הספר טיפים של תזונה נכונה לקראת החזרה לבית הספר

כיצד לשמור על משקלנו גם בעת חופשה? כיצד לשמור על משקלנו גם בעת חופשה?

חשיבות החלבונים חשיבות החלבונים

תרופה מהטבע: הכירו את שורש ה-Yakon תרופה מהטבע: הכירו את שורש ה-Yakon

"על האש" בלי רגשות אשם

להיות ישראלי!  מנפנפים וממנגלים... להיות ישראלי! מנפנפים וממנגלים...

יום העצמאות - מה כדאי לדעת בחג המנגל הלאומי יום העצמאות - מה כדאי לדעת בחג המנגל הלאומי

מנפלאות הפיסטוק מנפלאות הפיסטוק

על בחירה נכונה בפסח על בחירה נכונה בפסח

מה לאכול לפני, במהלך ואחרי הפעילות הגופנית ? מה לאכול לפני, במהלך ואחרי הפעילות הגופנית ?

לאכול סיני ולרזות לאכול סיני ולרזות

האם בן הזוג מעודד אותך לאכילת יתר? האם בן הזוג מעודד אותך לאכילת יתר?

על הקשר בין מצבי לחץ  ותזונה על הקשר בין מצבי לחץ ותזונה

הסופגנייה - פסגת הפחד הסופגנייה - פסגת הפחד

יתרונות בשר ההודו יתרונות בשר ההודו

כל מה שרצית לדעת על  סגולות המרק בחורף כל מה שרצית לדעת על סגולות המרק בחורף

אתר USHOPS מציע ויטמינים ותוספי תזונה הישר מארה אתר USHOPS מציע ויטמינים ותוספי תזונה הישר מארה"ב במחירים מפתיעים

עושות/ים קניות? עושות/ים קניות?

תרומתו של בשר הבקר לבריאות תרומתו של בשר הבקר לבריאות

מאכלי ראש השנה – לא רק מסורת אלא גם סגולות ריפוי מאכלי ראש השנה – לא רק מסורת אלא גם סגולות ריפוי

טיפים לתזונה נכונה לקראת שנת הלימודים טיפים לתזונה נכונה לקראת שנת הלימודים

תזונת ספורט: לא לספורטאים בלבד! תזונת ספורט: לא לספורטאים בלבד!

3 מיתוסים לגבי דיאטות המונעים את ההצלחה שלך 3 מיתוסים לגבי דיאטות המונעים את ההצלחה שלך

כיצד ליטול ויטמינים ותוספי תזונה כיצד ליטול ויטמינים ותוספי תזונה

עוד סודות והפעם לשבועות... עוד סודות והפעם לשבועות...

סודות של דיאטנית מאירועים וחתונות סודות של דיאטנית מאירועים וחתונות

סודות ממטבחה של דיאטנית סודות ממטבחה של דיאטנית

עצות מועילות לצמצום הנזק הנוצר מצליית בשר על אש עצות מועילות לצמצום הנזק הנוצר מצליית בשר על אש

דיאטת דיאטת "אחרי החגים"

דיאטת החתונה של קייט מידלטון דיאטת החתונה של קייט מידלטון

מתכוני דגים חגיגיים מתכוני דגים חגיגיים "זולים בנקודות"

חלום ורוד על ביקיני שחור חלום ורוד על ביקיני שחור

שינויים בהרגלי התזונה בפסח

"סטבינול" - טבעי שזה מתוק!

מה הקשר בין הצלוליט לתוספי מזון? מה הקשר בין הצלוליט לתוספי מזון?

תזונה נכונה ובעיקר נבונה !

פירות יבשים - הפיתוי החגיגי של השבוע פירות יבשים - הפיתוי החגיגי של השבוע

חדש בישראל : תמרים מג'הול אורגניים מצופים שוקולד אורגני חדש בישראל : תמרים מג'הול אורגניים מצופים שוקולד אורגני

החלפת מקורות חלבון עיקריים בדיאטה מבשר לדגים עשויה להפחית סיכון למחלת לב כלילית בנשים

חשיפה לתאורה מלאכותית בלילה עלולה לגרום להשמנת יתר

תפריט מאזן לאחר החגים

מחקר חדש בהשתתפות כ – 20 אלף נשים, קבע כי בירה לבנה מפחיתה את הסיכון להשמנה מחקר חדש בהשתתפות כ – 20 אלף נשים, קבע כי בירה לבנה מפחיתה את הסיכון להשמנה

עוברים את הצום בשלום ובבריאות

7 דרכים לרדת במשקל בגיל המעבר

יתרונות חלב העיזים

יציאת מצרים של מערכת העיכול

בין ביס לביס - שורדים את עונת הבחינות

טיפים לצריכה נכונה של פירות יבשים טיפים לצריכה נכונה של פירות יבשים

ט ט"ו בשבט - מה עומד בבסיס הפירות היבשים ?

פרי טרי משמעו בריאות פרי טרי משמעו בריאות

הסופגניות והצרבת... - איך מתמודדים?

נס פיחות השומן בחנוכה נס פיחות השומן בחנוכה

מה קורה בשלב בו הירידה במשקל נעצרת

אפשר גם בלי סוכר

  לכתבות נוספות ליחצו כאן




שתפו בפייסבוק

מה נשים צריכות? אז מה הכי חשוב לנשים בכל עשור?

מאת: שוש להב
מה נשים צריכות? אז מה הכי חשוב לנשים בכל עשור?

ד"ר סוזן בוורמן, תזונאית ראשית בחברת הרבלייף, מעניקהטיפים לשמירה על בריאות האישה בכל עשור

 

כנערות, אנחנו יכולות לשרוד על דיאטה של פיצה,צ'יפס ומזון מהיר, בלי להקדיש לכך מחשבה רבה. אבל כשאנחנו מגיעות לצבא וללימודים,התזונה שלנו הופכת חשובה יותר.  ד"רסוזן בוורמן -  תזונאית ראשית בחברתהרבלייף, מציינת דגשים לכל עשור ומעניקה טיפים תזונתיים, שיעזרו לכן להישאר בריאותבשנות ה-20, ה-30 וה-40 שלכן - וגם בהמשך.

 

אזמה הכי חשוב לנשים בכל עשור?  

 

בשנות ה-20 לחייכן:

הקפידו לשתות מספיק מים - כאשר אתןמתרוצצות בין הלימודים, העבודה והפעילויות החברתיות שלכן, קל לשכוח לשתות. הקפידושתמיד יהיה איתכן בקבוק מים גדול והקפידו לשתות לפחות שני ליטרים מים ביום.

 

הצטיידו בחטיפים "חכמים" - לפינתוני המרכז לבקרה ומניעת מחלות (CDC), מבוגרים בטווח הגילים39-20 צורכים כ-15% מהקלוריות שלהם ממזון מהיר. אז במקום להעמיס קלוריות ריקות,בחרו בחטיפים בריאים ומהירים להכנה.

 

כמה חומרים תזונתיים חיוניים: סידן וחומצה פולית - באמצעשנות ה-20 לחייכן אתן עדיין בונות עצם. לכן, שמרו על בריאות העצם עם לפחות 1,000מ"ג סידן בכל יום. מקורות מומלצים כוללים מוצרי חלב, תחליף חלב מועשר, טופומוצק וסרדינים.

 

בשנות ה-30 לחייכן:

השגיחו על צריכת הקלוריות שלכן - השגיחועל צריכת הקלוריות שלכן. אתן לא יכולות לאכול כמו נערות ולשמור על המשקל.המטבוליזם שלכן מאט ואתן מתחילות לאבד מסת שריר. החליפו את הפחמימות המזוקקות (לחםלבן ומאפים) והמשקאות הממותקים בדגנים מלאים, מזון טרי ומים.

 

כמה חומרים מזינים עיקריים: חומצה פולית וחלבון - עלפי דוח המרכז למניעת מחלות ((CDC, יותר נשים יולדות אתהתינוק הראשון שלהן בשנות השלושים לחייהן. אם אתן נמנות עליהן, המשיכו ליטול חומצהפולית. מסת השריר יורדת ב-5% החל משנות ה-30 לחייכן. כדי לשמור עליה, הוסיפואימוני כוח לשגרת האימונים שלכן ואכלו מספיק חלבון כדי לסייע בצמצום אובדן מסתהשריר.

 

בשנות ה-40 לחייכן:

הגנו על הלב שלכן - הכולסטרול ולחץ הדם עשויים לעלותכשאתן מתבגרות. שמרו על רמות הכולסטרול עם פעילות גופנית סדירה והוסיפו לתפריטשלכן מזונות בריאים ללב. מזונות מומלצים כוללים ירקות עם עלים כהים, עגבניות, ופירותוירקות נוספים. שתו אלכוהול במתינות (משקה אחד ליום לנשים לכל היותר) והימנעומשומן טראנס שנמצא באוכל מעובד ומטוגן.

 

כמה חומרי תזונה חיוניים - ויטמיןD ונוגדי חמצון. השגיחו על רמת ויטמין D,המסייע לגופכן בספיגת סידן. בנוסף, הוא מסייע בשמירה על מערכת חיסון חזקה ועל רמותאנרגיה גבוהות, ומגן מפני סרטן השד והמעי הגס. מאגרי ויטמין Dמידלדלים כאשר נשים מגיעות לשנות ה-40 לחייהן.

 

נוגדי חמצון דוגמת הוויטמינים A, Cו-E - מונעים

או מעכבים את הנזק לתאים התורם להזדקנות. מזונות עשירים בנוגדי חמצון כולליםפלפלים אדומים, פירות הדר, פירות יער, גזר, בטטות ואגוזים.

 

בשנות ה-50 לחייכן:

הגדילו את צריכת הסיבים התזונתיים - לפינתוני המכון הלאומי ללב, ריאות ודם, הסיכון למחלות לב עולה אצל נשים לאחר גיל 55.

 

כמה חומרים מזינים חיוניים - חומצות שומןמסוג אומגה 3 וויטמין B12; מחקרים מראים כי 10%-30% מהנשים מעל גיל 50סובלות מיכולת מופחתת לספיגת ויטמין B12 ממזון. שקלו נטילת תוסף B12.

 

הגדילו את צריכת חומצות השומן מסוג אומגה 3 -תוכלו לעשות זאת באמצעות אכילת דגים שומניים כמו סלמון, העשיר בחומצות שומן EPAו-DHA. אגוזי מלך וזרעי פשתן טחונים עשירים ב-ALA.התצרוכת היומית המומלצת של סיבים תזונתיים היא 25 גרם ליום.

 

בשנות ה-60 לחייכן - והלאה:

המשיכו לזוז - קן ריק ופחות דרישות עבודה, משאיריםלכן יותר זמן ליהנות מהחיים. נצלו את הזמן הפנוי כדי ללמוד שפה חדשה, להשתתףבשיעורי ריקוד, לצאת לדייטים עם בן/בת הזוג שלכן, וכו'. לא משנה מה תעשו, הקפידולשמור על שגרת פעילות גופנית קבועה; התייעצו עם הרופא שלכן אם אתן שוקלות להוסיףאימוני כוח וקרדיו בעצימות גבוהה.

 

האם אתן אוכלות מספיק? - נטילת תרופות,מטבוליזם איטי יותר, שינוי בחוש הטעם וגורמים נוספים עלולים לגרום לאובדן התיאבוןבשנות ה-60 שלנו ואילך. חשוב להתמקד בתזונה טובה ולהתנסות במגוון רחב יותר שלמזונות. במידת הצורך, ניתן לשלב משקאות תחליפי ארוחה.

 

כמה חומרים תזונתיים חיוניים - כלהאמור לעיל בנוסף לפרוביוטיקה. בריאות המעיים שלנו עשויה להשתנות ככל שאנומתבגרים. כמות החיידקים הידידותיים יורדת והמעי הדק שלנו לא סופג חומרים מזיניםכמו בעבר. הוסיפו פרוביוטיקה לתזונה שלכן כדי לעודד צמיחת חיידקים ידידותיים; אכלויוגורט ומזון מותסס דוגמת כרוב כבוש וקימצ'י (ירקות כבושים).

 

הטיפים באדיבות הרבלייף

 

 

(תצלום: אדובסטוק, שאטרסטוק (יח"צ))

 




מה נשים צריכות? אז מה הכי חשוב לנשים בכל עשור?
מה נשים צריכות? אז מה הכי חשוב לנשים בכל עשור?
מה נשים צריכות? אז מה הכי חשוב לנשים בכל עשור?
מה נשים צריכות? אז מה הכי חשוב לנשים בכל עשור?
נוצר: 6/1/2020

זכויות נשים גרסה להדפסה בעיקר נשים שלח לחבר
רק נשים