תזונה ודיאטה - 3 מיתוסים לגבי דיאטות המונעים את ההצלחה שלך אתר נשים s
חברה הרשמה לאתר
היום באתר 12/11/2019
אימייל
סיסמא
פורטל נשים - iWomen
יצירת קשר    |   
דף הבית > תזונה ודיאטה > 3 מיתוסים לגבי דיאטות המונעים את ההצלחה שלך
  כתבות אחרונות
הצעה לתזונה בריאה ותפריט לאורח חיים בריא הצעה לתזונה בריאה ותפריט לאורח חיים בריא

המלצת הרבלייף: המלצת הרבלייף: "אחד פלוס אחד שווה שלושה"

טבעונות – לא בהכרח בריא יותר טבעונות – לא בהכרח בריא יותר

מתוק מתוק הוא טעם החיים - האם יש תחליף בריא לסוכר? מתוק מתוק הוא טעם החיים - האם יש תחליף בריא לסוכר?

תזונה וסוכרת תזונה וסוכרת

10 צעדים בדרך למשקל המיוחל 10 צעדים בדרך למשקל המיוחל

שבעת המינים - יתרונות תזונתיים בסלסלה אחת שבעת המינים - יתרונות תזונתיים בסלסלה אחת

יום כיפור – משמעות לצום בריא ועוזר למשקל יום כיפור – משמעות לצום בריא ועוזר למשקל

קניות חובה לשנה החדשה – תתחדשו

לרגל ראש השנה רשת לרגל ראש השנה רשת "ניצת הדובדבן" מציגה את דבשה

קנה מה שאין אל תקנה מה שיש קנה מה שאין אל תקנה מה שיש

אחרי פורים – לפני הפסח - הזמן לפצוח בדיאטה! אחרי פורים – לפני הפסח - הזמן לפצוח בדיאטה!

לא מוותרים על הסופגניות והלביבות, אבל.. באנו קלוריות לגרש!! לא מוותרים על הסופגניות והלביבות, אבל.. באנו קלוריות לגרש!!

דגים טובים ללב, תשאלו את האסקימוסים... דגים טובים ללב, תשאלו את האסקימוסים...

פטריות! פטריות! ופטריות... פטריות! פטריות! ופטריות...

כנס ה-Superfoods הראשון בישראל יתקיים ב-21.11 בתיאטרון גבעתיים כנס ה-Superfoods הראשון בישראל יתקיים ב-21.11 בתיאטרון גבעתיים

שבעת המינים בהם התברכה הארץ שבעת המינים בהם התברכה הארץ

צום יום הכיפורים - כיצד נעבור אותו בשלום?? צום יום הכיפורים - כיצד נעבור אותו בשלום??

חגי תשרי - כמה בריאות מגיע לנו? חגי תשרי - כמה בריאות מגיע לנו?

תזונה ללא גלוטן? זה יופי! אבל מה אוכלים?

כולנו זקוקים לנחמה - אכילה מנחמת כולנו זקוקים לנחמה - אכילה מנחמת

נשנושי ברנפלקס - חדשנות נוספת מבית יוניליבר נשנושי ברנפלקס - חדשנות נוספת מבית יוניליבר

דיאטת דש מגיעה לישראל דיאטת דש מגיעה לישראל

הילטון תל-אביב משתף פעולה עם התזונאית, אולגה רז הילטון תל-אביב משתף פעולה עם התזונאית, אולגה רז

ברזל, פופאי ומיתוסים נוספים ברזל, פופאי ומיתוסים נוספים

פסח משמין ולא בריא? לא כמו שחשבת! פסח משמין ולא בריא? לא כמו שחשבת!

דיאטה לקראת אירועים דיאטה לקראת אירועים

10 סיבות לאכול יוגורט: 10 סיבות לאכול יוגורט:

מוצר חדש ומהפכני לשמירה ובקרת משקל מבית סאנריידר מוצר חדש ומהפכני לשמירה ובקרת משקל מבית סאנריידר

ד ד"ר דניאל שוהם על הרזייה בחורף

10 דברים שכדאי לדעת על חמוציות 10 דברים שכדאי לדעת על חמוציות

"סיפור בריא" - ספר בישול ייחודי

"דיאטה סקסית משגעת" - רב המכר של כריס קאר בישראל!

"טעים ללא גלוטן" - אפשר גם בורקס, פיתה וג'חנון

שומרים על הבריאות בעזרת ירקות ירוקים ועשבי תיבול שומרים על הבריאות בעזרת ירקות ירוקים ועשבי תיבול

'נוברטיס קונסיומר ישראל' משיקה אריזה מוקטנת של בנפייבר 'נוברטיס קונסיומר ישראל' משיקה אריזה מוקטנת של בנפייבר

"שביל החלב"

איך לאכול נכון בחג הפסח איך לאכול נכון בחג הפסח

דיאטה בחורף - כיצד מקפידים ? דיאטה בחורף - כיצד מקפידים ?

בואו נתמסר להמון קינמון בואו נתמסר להמון קינמון

דיאטה ותזונה מגדרית דיאטה ותזונה מגדרית

מה אתן יודעות על מה אתן יודעות על "מזונות על" ?

מה מומלץ לאכול לפני ואחרי האימון מה מומלץ לאכול לפני ואחרי האימון

חלב מלא מדוע? חלב מלא מדוע?

כל מה שרצית לדעת על הדובדבן ולא העזת לשאול כל מה שרצית לדעת על הדובדבן ולא העזת לשאול

טיפים של תזונה נכונה לקראת החזרה לבית הספר טיפים של תזונה נכונה לקראת החזרה לבית הספר

כיצד לשמור על משקלנו גם בעת חופשה? כיצד לשמור על משקלנו גם בעת חופשה?

חשיבות החלבונים חשיבות החלבונים

תרופה מהטבע: הכירו את שורש ה-Yakon תרופה מהטבע: הכירו את שורש ה-Yakon

"על האש" בלי רגשות אשם

להיות ישראלי!  מנפנפים וממנגלים... להיות ישראלי! מנפנפים וממנגלים...

יום העצמאות - מה כדאי לדעת בחג המנגל הלאומי יום העצמאות - מה כדאי לדעת בחג המנגל הלאומי

מנפלאות הפיסטוק מנפלאות הפיסטוק

על בחירה נכונה בפסח על בחירה נכונה בפסח

מה לאכול לפני, במהלך ואחרי הפעילות הגופנית ? מה לאכול לפני, במהלך ואחרי הפעילות הגופנית ?

לאכול סיני ולרזות לאכול סיני ולרזות

האם בן הזוג מעודד אותך לאכילת יתר? האם בן הזוג מעודד אותך לאכילת יתר?

על הקשר בין מצבי לחץ  ותזונה על הקשר בין מצבי לחץ ותזונה

הסופגנייה - פסגת הפחד הסופגנייה - פסגת הפחד

יתרונות בשר ההודו יתרונות בשר ההודו

כל מה שרצית לדעת על  סגולות המרק בחורף כל מה שרצית לדעת על סגולות המרק בחורף

אתר USHOPS מציע ויטמינים ותוספי תזונה הישר מארה אתר USHOPS מציע ויטמינים ותוספי תזונה הישר מארה"ב במחירים מפתיעים

עושות/ים קניות? עושות/ים קניות?

תרומתו של בשר הבקר לבריאות תרומתו של בשר הבקר לבריאות

מאכלי ראש השנה – לא רק מסורת אלא גם סגולות ריפוי מאכלי ראש השנה – לא רק מסורת אלא גם סגולות ריפוי

טיפים לתזונה נכונה לקראת שנת הלימודים טיפים לתזונה נכונה לקראת שנת הלימודים

תזונת ספורט: לא לספורטאים בלבד! תזונת ספורט: לא לספורטאים בלבד!

כיצד ליטול ויטמינים ותוספי תזונה כיצד ליטול ויטמינים ותוספי תזונה

עוד סודות והפעם לשבועות... עוד סודות והפעם לשבועות...

סודות של דיאטנית מאירועים וחתונות סודות של דיאטנית מאירועים וחתונות

סודות ממטבחה של דיאטנית סודות ממטבחה של דיאטנית

עצות מועילות לצמצום הנזק הנוצר מצליית בשר על אש עצות מועילות לצמצום הנזק הנוצר מצליית בשר על אש

דיאטת דיאטת "אחרי החגים"

דיאטת החתונה של קייט מידלטון דיאטת החתונה של קייט מידלטון

מתכוני דגים חגיגיים מתכוני דגים חגיגיים "זולים בנקודות"

חלום ורוד על ביקיני שחור חלום ורוד על ביקיני שחור

שינויים בהרגלי התזונה בפסח

"סטבינול" - טבעי שזה מתוק!

מה הקשר בין הצלוליט לתוספי מזון? מה הקשר בין הצלוליט לתוספי מזון?

תזונה נכונה ובעיקר נבונה !

פירות יבשים - הפיתוי החגיגי של השבוע פירות יבשים - הפיתוי החגיגי של השבוע

חדש בישראל : תמרים מג'הול אורגניים מצופים שוקולד אורגני חדש בישראל : תמרים מג'הול אורגניים מצופים שוקולד אורגני

החלפת מקורות חלבון עיקריים בדיאטה מבשר לדגים עשויה להפחית סיכון למחלת לב כלילית בנשים

חשיפה לתאורה מלאכותית בלילה עלולה לגרום להשמנת יתר

תפריט מאזן לאחר החגים

מחקר חדש בהשתתפות כ – 20 אלף נשים, קבע כי בירה לבנה מפחיתה את הסיכון להשמנה מחקר חדש בהשתתפות כ – 20 אלף נשים, קבע כי בירה לבנה מפחיתה את הסיכון להשמנה

עוברים את הצום בשלום ובבריאות

7 דרכים לרדת במשקל בגיל המעבר

יתרונות חלב העיזים

יציאת מצרים של מערכת העיכול

בין ביס לביס - שורדים את עונת הבחינות

טיפים לצריכה נכונה של פירות יבשים טיפים לצריכה נכונה של פירות יבשים

ט ט"ו בשבט - מה עומד בבסיס הפירות היבשים ?

פרי טרי משמעו בריאות פרי טרי משמעו בריאות

הסופגניות והצרבת... - איך מתמודדים?

נס פיחות השומן בחנוכה נס פיחות השומן בחנוכה

מה קורה בשלב בו הירידה במשקל נעצרת

אפשר גם בלי סוכר

במיוחד לחורף: תה ירוק כתוסף תזונה

ג'ינג'ר נגד שפעת החזירים

  לכתבות נוספות ליחצו כאן




שתפו בפייסבוק

3 מיתוסים לגבי דיאטות המונעים את ההצלחה שלך

מאת: לירון אטיאס
3 מיתוסים לגבי דיאטות המונעים את ההצלחה שלך

ישנם לא מעט מיתוסים לגבי דיאטות והרזיה. מי שסובלת מבעיה של עודף משקל, עשויה להתייאש ואפילו לנסות הכל. המאמר הבא נועד לנפץ כמה מיתוסים בכל מה שנוגע לדיאטות והרזיה ולתת לך את הכלים כדי להתחיל את תהליך ההרזיה בקלות.



1. לאכול פחות לא תמיד שווה ירידה במשקל
כשאנו מגלות שאנו שוקלות יותר ממה שהיינו רוצות, יש לנו נטייה לאכול פחות. אנחנו מוותרות על ארוחת צהריים או אוכלות כמות קטנה בארוחת הערב בתקווה שהגוף שלנו ישרוף את השומן.
אבל הגישה הזו לא בהכרח נכונה. אכילה של כמויות קטנות עשויה להקשות על תהליך הירידה במשקל.
חשוב שתזכרי שגוף האדם התעצב לפני מיליוני שנים ואז לא היו דיאטות. התקופות היחידות בהן בני האדם צרכו מעט קלוריות היו במצבים של רעב, אסונות טבע, מלחמות ואירועים אחרים שגרמו לכך שלא היה מזון בסביבה. אלה שהצליחו להתמודד עם מצב של היעדר מזון היו אלה ששרדו. כתוצאה מכך, הגוף שלנו פיתח מנגנונים המסייעים לנו לשרוד בתקופות בהן כמות המזון דלה. על כן הרעבה עצמית אולי תביא לך ירידה בטווח הקצר אבל היא לא תשמר את המשקל בטווח הארוך.
* קבלי דו"ח מיוחד במתנה חינם 'למה דיאטות נכשלות ואיך באמת תתחילי להרזות'.

2. לספור או לא לספור קלוריות
במקרים רבים בהם חוקרים ערכו השוואה בין אנשים עם עודף משקל לאנשים רזים, הם גילו שכמות הקלוריות ששתי הקבוצות צורכות היא פחות או יותר זהה. ההבדל בין האנשים הסובלים מעודף משקל לאנשים הרזים היה דווקא בכמות השומן שהם מכניסים לגוף לעומת אנשים רזים הצורכים יותר פחמימות מורכבות.
הורדה במשקל זה לא משהו שאפשר לעשות בין לילה. תוכנית הרזיה דורשת תכנון ושכל ישר. לצערנו, יש המון דיסאינפורמציה והמון אנשים נואשים ש'נופלים בפח' ומוציאים כסף על פתרונות לא ראויים.
סקר שנערך לאחרונה ניסה לקבוע איזה דיאטה יכולה להביא תוצאות לטווח ארוך. מהתוכניות השונות שנבדקו, אף לא אחת עמדה בהבטחה שלה. לכן חשוב שתבחרי תוכנית הרזיה שמתאימה לסגנון החיים שלך.

3. פחות קלוריות לא שווה פחות משקל
האמונה היא שאנשים המכניסים כמות גדולה של קלוריות לגוף משמינים. האמונה הזו נכונה רק באופן חלקי, אבל היא לא הגורם המרכזי לעודף משקל בקרב ישראלים. האמת היא שישראלים צורכים בממוצע פחות קלוריות משהם צרכו לפני 50 שנה. אם קלוריות הן הסיבה היחידה להשמנה כולנו היינו צריכים להיות רזים. אבל אנחנו לא. כיום בעיית עודף משקל נמצאת בשיאה. זה נובע מהעובדה שהיום אנחנו הרבה פחות פעילים: יושבים במשרד, מול המחשב או מול הטלוויזיה. הסיבה השנייה הוא הרכב המזון שאנחנו צורכים שמכיל הרבה יותר שומן רווי.

עודף משקל עשוי להוות סכנה מוחשית, הוא עשוי להתפתח למספר מחלות ולבעיות בריאותיות משמעותיות. כיום ידוע שצריכה של כמות גדולה של קלוריות קשורה גם לצריכה של שומן רווי.

אנשים שעושים דיאטה ללא פעילות גופנית לעיתים משמינים לאורך הזמן. למרות שאת עשויה לרדת במשקל בזמן הדיאטה, זאת יכולה להיות ירידה בכמות המים או השרירים בגוף. כשהמשקל חוזר הוא חוזר כשומן. כדי לשמור על משקל נמוך לאורך זמן צריך לשלב פעילות גופנית על בסיס קבוע. בחרי פעילות גופנית שנוחה לך. זכרי שהליכה היא אחת הדרכים הכי טובות לחזק את העצמות ולסייע בירידה במשקל.
* רוצה לדעת איך להצליח ובזכות איזו דיאטה ? לחצי כאן !

 

*** לירון אטיאס הינה מומחית להרזיה טבעית של חברת 'רז קל'.



נוצר: 8/14/2011 1:05:00 PM

זכויות נשים גרסה להדפסה בעיקר נשים שלח לחבר
רק נשים